Strona główna Blog Praca agencji PR Edukacja, technologia, public relations – Tower Group w Radzie Biznesu

Edukacja, technologia, public relations – Tower Group w Radzie Biznesu

5 czerwca 2024

Rada Biznesu działająca przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej zyskała nowego partnera. Tower Group, jako pierwsza agencja marketingowa, dołączyła do tej ekskluzywnej grupy, której misją jest wspieranie rozwoju kompetencji studentów poprzez wymianę doświadczeń między światem akademickim a biznesem.

Tower Group w Radzie Biznesu

Współpraca Tower Group z Politechniką Łódzką jest kontynuacją dotychczasowych działań edukacyjnych i szkoleniowych, jakie agencja realizowała dla studentów i pracowników uczelni. Specjalizująca się w public relations i marketingu online agencja Tower ma bogate doświadczenie w pracy z firmami z branży budowlanej, technologicznej, produkcyjnej oraz instalacyjnej, co pozwala jej efektywnie komunikować się w sektorze przemysłowym. Działania komunikacyjne w tym obszarze nie należą do łatwych, ponieważ wymagają dogłębnego poznania produktów od strony technicznej oraz ich praktycznego zastosowania. Należy dobrze zapoznać się z terminologią, ponieważ przygotowywane przekazy prasowe i marketingowe często kierowane są do inżynierów posługujących się żargonem charakterystycznym dla danej branży. To właśnie te umiejętności sprawiły, że agencja Tower Group jest postrzegana, jako atrakcyjny partner biznesowy, który do inicjatyw podejmowanych przez Radę Biznesu może wnieść nową perspektywę oraz unikatowe know-how.

Marek Sekieta

Choć Thomas Edison tak naprawdę nie wymyślił żarówki, to rozumiał, że wynalazek powinien nie tylko dobrze działać, ale jednocześnie odpowiadać na potrzeby rynku i oczekiwania zwykłych ludzi. Innowacyjne produkty często powstają na styku pracy naukowej i praktyki biznesowej. By miały szansę zaistnieć na rynku potrzebują jeszcze odpowiedniej oprawy komunikacyjnej.

Marek Sekieta
Koordynator Politechniki Łódzkiej ds. współpracy społeczno-gospodarczej

Technologie, kompetencje i potrzeby edukacyjne

Rada Biznesu dąży do wzajemnego inspirowania się środowiska naukowego i praktyki gospodarczej. Oba obszary muszą nieustannie adaptować się do dynamicznych zmian i podejmować nowe wyzwania. Współpraca i wymiana doświadczeń pozwalają studentom zdobywać nowe umiejętności, a następnie zasilać organizacje kompetentnymi pracownikami. Dr inż. Marek Sekieta podkreśla: „Skuteczne kształcenie to nie tylko połączenie teorii z praktyką zawodową. Dzięki współpracy w Radzie Biznesu, studenci mają szansę zrozumieć, jak ważne są kompetencje miękkie, w tym umiejętność prezentacji swoich osiągnięć”. Z kolei Łukasz Osiński, Managing Director Tower Group, zwraca uwagę na to, że dynamiczne zmiany technologiczne wymagają świadomego korzystania z narzędzi komunikacyjnych oraz wskazuje jak dobrze zastosowany social media marketing może być przydatny w kreowaniu swojej kariery zawodowej.

Łukasz Osiński

Studenci korzystają z Google, Facebooka czy ChatGPT, ale powinni wiedzieć, jak te narzędzia wykorzystać nie tylko w sferze osobistej, ale także w projektach i marketingu oraz lepiej poznać inne wartościowe aplikacje, jak choćby LinkedIn. Absolwent, który rozumie współczesne procesy wizerunkowe i potrafi zaprezentować swoją wiedzę na rynku, staje się bardziej atrakcyjny dla pracodawców. Z drugiej strony my mamy możliwość obserwować, jakie są potrzeby, oczekiwania i ambicje osób wchodzących na rynek pracy, co pozwala na przygotować dla nich atrakcyjne propozycje zawodowe.

Łukasz Osiński
Managing Director Tower Group

Nowa perspektywa wizerunkowa

Tower Group, dzięki znajomości trendów, terminologii i potrzeb sektora przemysłowego oraz umiejętności skutecznej komunikacji z inżynierami, wnosi nową perspektywę wizerunkową do inicjatyw realizowanych przez Radę Biznesu. Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie i zaangażowanie zaowocuje coraz ciekawszymi projektami skierowanymi zarówno do studentów, jak i środowiska biznesowego. Chętnie włączamy się w promocję innowacyjnych rozwiązań, a Politechnika Łódzka oraz jej partnerzy to liderzy w tym zakresie. Branża technologiczna i marketing przenikają się dużo głębiej, niż może się to powszechnie wydawać, o czym przekonali się już absolwenci naszych szkoleń i warsztatów, chociażby z tematyki SEO PR. Jesteśmy gorącymi zwolennikami współpracy typu “win-win”, wierzymy więc, że to zaledwie początek długiej, wspólnej drogi.

|2024-06-05T17:35:37+02:005 czerwca 2024|Kategorie: Praca agencji PR|
Go to Top