Strona główna Kompetencje Marketing w branży kryptowalut

Marketing w branży kryptowalut

Pasja i praca.
To lubimy!

Kryptowaluty i technologia blockchain to według nas przyszłość nie tylko świata finansów, ale również Internetu (web3, nowoczesne rozwiązania dotyczące przechowywania i transferu danych, bezpieczeństwo itd.). Dlatego też zdecydowaliśmy się uruchomić team, który specjalizuje się w tych obszarach, zna specyfikę branży od podszewki, śledzi trendy i wszelkie nowości związane z tematyką kryptowalut/blockchain.

Każdy projekt lub start-up krypto potrzebuje odpowiedniej oprawy komunikacyjnej – narracji, która wpłynie na zasięg oraz poziom zrozumienia i zainteresowania potencjalnych odbiorców czy inwestorów.

Niezależnie od jego specyfiki należy zaplanować i wdrożyć strategię komunikacji, która będzie uwypuklała kluczowe cechy/potencjał, kompetencje specjalistów oraz plany na przyszłość. Bez właściwej oprawy wizerunkowej żaden projekt krypto nie zyska uwagi interesariuszy oraz niezbędnego finansowania.

Czym jest
marketing w branży kryptowalut?

To wszelkie aktywności komunikacyjne, wizerunkowe i promocyjne zmierzające do osiągnięcia określonego wspólnie z Klientem celu, np. zbudowania możliwie szerokiego zasięgu marki, pozycjonowania (nie mylić z SEO) specjalistów czy osób stojących za projektem, jako ekspertów w danej dziedzinie, pozyskania finansowania i inne.

Sprostanie ustalonym oczekiwaniom jest możliwe dzięki odpowiedniemu doborowi narzędzi wyselekcjonowanych z szerokiej palety kompetencji marketingowych i PR-owych, które rozwijamy od lat. Co istotne, w komunikacji uwzględniamy popularne w społeczności blockchain kanały – Discord, Telegram, Twitter i inne.

Wykorzystując wiedzę i kompetencje naszego wyspecjalizowanego teamu, możesz mieć pewność, że projekt, który reprezentujesz, zyska odpowiednią oprawę – narrację. Ta z kolei będzie dystrybuowana w możliwie efektywny sposób do kluczowych grup docelowych.

Jak tworzymy
strategie marketingowe
dla projektów krypto?

Każdy klient jest inny, dlatego absolutnym fundamentem jest dogłębne zrozumienie jego specyfiki, dzięki czemu możemy opracować skuteczną narrację i efektywny plan działań komunikacyjnych.

01 Audyt działań promocyjnych konkurencji (jeżeli dotyczy)

  • Badamy wizerunek konkurencji w mediach on-line, social mediach i innych kanałach komunikacyjnych.
  • Weryfikujemy aktywność konkurencji w powyższych obszarach.

01

Audyt działań promocyjnych konkurencji (jeżeli dotyczy)

  • Badamy wizerunek konkurencji w mediach on-line, social mediach i innych kanałach komunikacyjnych.
  • Weryfikujemy aktywność konkurencji w powyższych obszarach.

02 Audyt dotychczasowej komunikacji klienta

  • Analizujemy jakość i trafność przekazu (w kontekście PR) i funkcjonalność treści (w kontekście SEO/usability).
  • Dokonujemy diagnozy, jak przekaz marki wpływa na jej kluczowe filary: brand promise, brand values, USP.
  • Określamy, jaki wizerunek kreuje marka w oczach swoich odbiorców/grup docelowych.

02

Audyt dotychczasowej komunikacji klienta

  • Analizujemy jakość i trafność przekazu (w kontekście PR) i funkcjonalność treści (w kontekście SEO/usability).
  • Dokonujemy diagnozy, jak przekaz marki wpływa na jej kluczowe filary: brand promise, brand values, USP.
  • Określamy, jaki wizerunek kreuje marka w oczach swoich odbiorców, grup docelowych.

03 Dystrybucja i promocja treści

  • Dobieramy kanały komunikacji pod kątem grup docelowych, oczekiwanego zasięgu, możliwej synergii działań (PR, inbound marketing, content marketing, SEO, social media, Google and social ads…).
  • Tworzymy strategię komunikacji marketingowej dostosowaną do specyfiki grup docelowych oraz panujących trendów komunikacyjnych, sytuacji na rynku i działań konkurencji.
  • Proponujemy konkretne narzędzia oraz sposób ich wykorzystania.

03

Dystrybucja i promocja treści

  • Dobieramy kanały komunikacji pod kątem grup docelowych, oczekiwanego zasięgu, możliwej synergii działań (PR, inbound marketing, content marketing, SEO, social media, Google and social ads…).
  • Tworzymy strategię komunikacji marketingowej dostosowaną do specyfiki grup docelowych oraz panujących trendów komunikacyjnych, sytuacji na rynku i działań konkurencji.
  • Proponujemy konkretne narzędzia oraz sposób ich wykorzystania.

Wybrani klienci

Poznaj naszych klientów
Poznaj naszych klientów

Wiedza merytoryczna
i lata praktyki

Twój projekt potrzebuje kogoś zaufanego, kogoś kto (szczerze) przedstawi swoją opinię i zarekomenduje optymalnie dobrane rozwiązania. Pomożemy Ci przebić się przez szum informacyjny oraz zaistnieć we właściwych miejscach i we właściwym czasie.

Bierzemy się do roboty?

Wypełnij brief
Wypełnij brief