W branży wnętrzarskiej rośnie znaczenie content marketingu

19 lutego 2019

Łukasz Osiński, managing director w Tower Group Communications mówi nam jakie trendy w zakresie marketingu i PR są dziś najbardziej aktualne w branży wnętrzarskiej i jaka jest specyfika branży w tym obszarze.

Łukasz Osiński

Design/Biznes: Zacznijmy może od krótkiego podsumowania branży PR za rok 2018. Jakie trendy można było zaobserwować? Szczególnie interesuje nas sektor wnętrzarski.

Łukasz Osiński: Zwróciłbym uwagę na dwa kierunki działań. Pierwszym z nich jest ciągle rosnące znaczenie content marketingu w działaniach komunikacyjnych. Jeszcze nie tak dawno, podstawowym zadaniem PR-owca było dbanie o relację klienta głównie z mediami. Teraz, jego rola z każdym rokiem znacząco wzrasta – dzięki „contentowi”, ma on możliwość bezpośredniego dotarcia do odbiorów końcowych oferty produktowej swojego klienta i w sposób ciągły angażować ich w proces komunikacji. A to siła, która daje nam ogromne możliwości kształtowania wizerunku firmy.Drugą tendencją, jaką mogliśmy obserwować w branży wnętrzarskiej, choć nie tylko, było coraz częstsze wykorzystywanie w procesie komunikacji influencerów i mikroinfluencerów. Ale mówiąc o wydarzeniach 2018 roku nie sposób pominąć kwestii RODO, które wiosną spędzało sen z powiek chyba całej branży PR.

|2022-08-26T15:14:40+02:0019 lutego 2019|Kategorie: Publikacje|
Go to Top