Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa marketingibiznes.pl, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu. Jako eksperci e-marketingu, na potrzeby I edycji festiwalu, zostaliśmy poproszeni o przygotowanie artykułów specjalistycznych. Fragmenty jednego z nich możesz przeczytać poniżej.
Unikalna propozycja sprzedaży
Często projektując USP dla sklepów internetowych przedsiębiorcy twierdzą, że nie mają czegoś, co jest ich wyróżnikiem oraz, że nic więcej poza produktami nie dostarczają. Niewielu z nich wie, iż dla klientów liczą się czasem rzeczy pozornie oczywiste, np. darmowa wysyłka, 14 dni na zwrot towaru, bezpieczne pakowanie produktów. Zdarza się nawet, że w sklepie funkcjonuje darmowa wysyłka, a ta informacja nie jest nawet komunikowana na stronie. W przypadku zakupów internetowych, gdzie wystarczą 3 kliknięcia myszką, by klient przeniósł się do innego sklepu, liczą się takie rzeczy jak obsługa klienta, sposoby dostawy produktów, gwarancje itp. […]