Specjalista ds. Social Mediów i reklamy
Jesteśmy agencją zintegrowanej komunikacji marketingowej, pracującą w obrębie 3 dywizji:
- Tower PR (usługi public relations, media relations, komunikacja SM),
- Tower Digital (usługi SEO, performance, analityczne, lead generator),
- Conversacja by Tower (storytelling, wideo-marketing, szkolenia).
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za opiekę nad kanałami social media naszych wybranych klientów. Do Twoich obowiązków będzie należeć planowanie i tworzenie treści, współpraca z działem graficznym, a także koordynacja projektów pod kątem obecności marek w mediach społecznościowych.
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie różnego typu kampanii Facebook Ads, z różnymi celami, w tym kampanie sprzedażowe,
- Prowadzenie profili firmowych na portalach społecznościowych: Facebook/Instagram,
- tworzenie i publikacja postów,
- planowanie, monitorowanie i zarządzanie harmonogramem komunikacji w social mediach oraz moderowanie kanałów społecznościowych w kontekście budowy wizerunku marki,
- współpraca z działem graficznym w zakresie materiałów marketingowych,
- analiza trendów, nowych technologii oraz działań konkurencji w obszarze mediów społecznościowych,
- bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, analiza statystyk i przygotowywanie raportów.
Nasze wymagania
- znajomość trendów w mediach społecznościowych,
- umiejętność zarządzania projektami wizerunkowymi,
- wiedza z zakresu social media, influencer marketigu oraz marketingu viralowego,
- kreatywność i umiejętność myślenia w sposób nieszablonowy,
- znajomość biznesowego panelu reklamowego Facebook’a – Menedżera Reklam (nie prowadzimy kampanii przez samo kliknięcie „Promuj post”),
- znajomość narzędzi analitycznych Facebook’a,
- znajomość pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem programów: Excel i PowerPoint,
- terminowość i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- znajomość zasad pisowni języka polskiego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widzane
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC w social mediach lub doświadczenie wynikające z pracy w agencji marketingowej (SEM, Digital, PR),
- wiedza z zakresu wykorzystania narzędzi Facebook’a takich jak: Facebook Pixel, grupy niestandardowe, grupy podobne,
- znajomość Google Analytics,
- znajomość Google Tag Manager,
- znajomość innych platform reklamowych (Google, LinkedIn, TikTok).
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- praca w centrum Łodzi,
- pakiet MultiSport,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- pracę w systemie hybrydowym z elastyczną możliwością ustalania dni zdalnych.
Benefity
01 MultiSport
03 Szkolenia i kursy
02 Pakiet medyczny
04 System hybrydowy
Masz ambicję, lecz brak Ci doświadczenia?
Dopiero zaczynasz lub chcesz zmienić kierunek na swojej ścieżce rozwoju – przekonaj nas, że szybko się uczysz, masz potencjał kreatywny, dużo energii i motywacji, a na pewno rozważymy potencjalną współpracę!
Pamiętaj jednak, że słowa i dobre chęci nie wystarczą…
- Pokaż nam swoją kreatywność.
- Udowodnij swoją rzetelność i pracowitość.
- Przekonaj nas, że marketing to Twoja pasja.
Aplikuj na stanowisko
Skontaktuj się z nami. Odpowiemy najszybciej jak się da.
*pola obowiązkowe